-->

2012/05/12

Teit toisin, toisin kuin sinulle tehtiin

lähikuva
lehtiä
lehti-horz
petra
jäkälää
petra3-horz
tupakantumppeja

Hehheh, toinen satsi näitä jokilaakson kuvia olisi vihdoin esillä ja siis edellinenhän postaus oli helmikuussa. (check it here!) Alunperinhän kuvat ovat otettu lokakuussa(?) ja noitahan nyt on aika sekalainen sakki tuossa.

Muutenkin saatte kovin kiittää tätä mun tiheää postaustahtiani, toinen postaus jo toukokuussa ja nythän on vasta 12. päivä ! Ehkä mä otan nyt enemmän itseäni niska kiinni ja teen jotain tään blogin eteen. Tuntuu vaan, että jokainen lupaus täällä on vain toteuttamattomia lupauksia toistensa perään.Tottahan nyt on, että mulla päivän vapaat tunnit on ollut aika tiukilla ja jos niitä jostain löytyi, niin koneen laittaminen päälle tuntui jotenkin ylivoimaisen vaikealta. Viime viikonloppuna kaiken lisäksi oli vanhojen isosten ja uusien isosten (meidän) isosleiri ja yhtenä päivänä käytiin tampereellakin, niin sekin laitto vähän aikaa tiukille. Sunnuntainakin olin ihan kuollut lyhyiden yöunien ja monen tunnin kävelyn takia ja kesti hiukan saada mut takaisin elävien kerhoon.:D Onneksi enää on kaksi koetta jäljellä (ja toinen on vielä kaiken lisäksi sanakoe) ja koulu loppuu lähes joka päivä tästä edes aikaisemmin kuin normaalisti. Eiköhän siis postaustahti parane...

On mun nyt vielä tähän loppuun mainittava, että jeeee, sain keskiviikkona mopokortin ja on nyt tuolla mun derbilläni tullut hiukan ajeltuakkin.:D Niin ja iskä lupasi kustantaa yhden päivän provinssissa. I'm so happy right now!

Nyt pitää vähän jatkaa siivousta, kun se on vähän jäänyt tään teksin kirjoittamiselta vähälle. Noin kymmenestä asti oon aina hiukan siivoillut ja tään hetken saldo on petattu sänky ja siivottu meikkipyötä.:D:D Moro!

4 kommenttia:

  1. Kannattaako sun sitten lupailla mitään blogin suhteen? Pitääkö blogin yleensä ottaa niin paljon alaa sun elämässä että pitää alkaa antamaan katteettomia lupauksia? Eikö bloggaammisen pitäisi olla sellainen kiva ajanviete, jota tehdään silloin kun tulee inspiraatio? Jos sulla todella on aitoja lukijoita niin ei ne katoa vaikka et postaisikaan kauhean usein väkipakolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, bloggaamisenhan pitäs olla kivaa ajanvietettä ja niinhän se kyllä onkin.:D Mutta en nyt kieltäis sitäkään tosi asiaa, etteikö mulla tulisi huonoa omatuntoa, kun ei oo taas hetkeen postannut. Nojoo, annoit kyllä mietittävää mulle ihan näin yleiselläkin tasolla.:--)

      Poista

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com