-->

2012/05/01

1st of May

farkkurikki
niittiä
paitalähempää
kesätuotteita
dylon

Hyvää - hiukan vain myöhäistä - vappua! Mun tämän vuotinen vappu oli, noh, ihan jees. Mitään superjänniähuippukivoja ryyppämisiltoja, mitä kaikilla tuntui olevan, ei mulla ole kerrottavana. Ehkä joidenkin mielestä mulla olikin erittäin tylsä vappu. Joinhan mä ny kuitenkin simaa pari desii ja siinä alkoholipitoisuus oli 0,8%, tulin kyllä niin kaatokänniin, ettei voi olla totta!!!1 Tai sitten ei.

Tää neljän päivän loma on kyllä tehnyt tosi hyvää ihan henkisesti ja fyysisestikkin. Mun päivän ohjelmat koostuivat lähinnä aamulla ensin juoksemisesta pururadalla, sitten kotona vain teeveetä katsoessa ja vähän dataillessa(vaikka postausta en ole kyllä saanut oiken aikaan) ja illalla vielä kaverin kanssa lenkkeilystä/kaverin luona olosta ja vielä kerran teeveetä katsoessa ja hyvää syödessä. Nojoo, lauantaina päivä vierähti sjoella, josta sain pari uutta juttua pöllittyä mukaan. Mm. kolmannessa kuvassa hiukan näkyvä toppi tarttui mukaan Lindexiltä (luultavasti tulossa yksi kesän suosikkitopeista ! ) ja viimeisessä kuvassa näkyvä tekstiiliväri. Ja siis totta kai ostin myös (teko)nahkatakin, uudet lökärit and the list goes on.

Hehee, kesäinnostuksesta tuunasin muuten yhdet farkkut shortseiksi. Hiukan kulutusta etupuolelle ja takataskuihin niittejä, ai kun tykkään ! Kuvaa ehkä noista yksilöistä myöhemmin.;) Muutenkin tää koko nelipäiväinen on jotenkin niin tuntunut kesälomalta ja sunnuntainakin jo mietin laittaisko vain shortsit jalkaan ja toppi päälle ja pyöräilisin kaverini luo. (Päädyin kuitenkin leggareihin, teeppariin ja nahkatakkiin:D) Oon myös kaivanut hiukan kesään liittyviä purnukoita esiin. Pitäis saada vähän kuivahtanutta ihoa henkiin ja oonkin ja pari kertaa nassuunkin työntänyt tuota aurinkorasvaa, voi kun sekin haisee ihan kesälle !

Mä taidan kuitenkin palailla ihanista kesäfiiliksistä takaisin maanpinnalle, onneksi nyt siihen ei kuitenkaan ole enää kuin kuukausi siihenkin iloon! 9.5. saan muuten vihdoin mopokortin, jee!;) moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com