-->

2011/12/31

Onnellista Uutta Vuotta!

Tää vuosi on ollut mun osalta ainakin erittäin tapahtumarikas, on tapahtunut paljon positiivisia asioita ja oon saanut nauraa olla kaikin puolin iloinen. Oon saanut uusia ystäviä ja joidenkin kanssa ystävyys on vain entisestään syventynyt. Oon saanut kaikkia uusia juttuja ja kokenut paljon uusia asioita. On kuitenkin kokenut myös paljon negatiivisia asioita ja itkenyt paljon sekä ollut monet kerrat huolissani. Oon menettänyt ystäviä ja on tuntunut, että maailma romahtais niskaan. On tullut monta kertaa mieleen, että en vain yksinkertaisesti jaksa enää tätä blogia, mutta tämän pitkän ja synkän ja muutenkin kauhean ärsyttävän syksyn jälkeen tuntuu siltä, että tää blogi herää taas eloon!:)

En tiedä vielä mitä uudenvuodenlupauksia teen. Toisaalta vois vaan luvata, että tästä lähin eläisin täysillä, mutta ilman että eräs toiveeni toteutuu, se ei tulisi olemaan kauhean helppoa. Varsinkaan, jos sille ko. toiveelle kävisi juuri toisin kuin olisin niin toivonut... Kaiken kaiklkiaan olen kuitenkin ihan onnellinen, että sain elää tään vuoden ja oon kasvanut niin henkisesti kuin painollisestikkin.

En nyt kuitenkaan tämän enempää höpise vaan toivon kovasti, että jokainen teistä viettäisi onnellisen Uuden Vuoden!:):) Minä jatkan tästä alla olevaa biisiä kuunnellen. Moj!





"Tää vuosi oli harmaa synkkä / ens vuonna on nousu jyrkkä / uusvuos kaikki uutta hienoo / kaikki muuttuu jos jaksaa uskoo / ens vuonna pistän pyörät pyörii / mä aion nauttii / aion elää täysii / vuosi vaihtuu meillä on syytä juhlii"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com