-->

2011/12/30

Can't resist coral

Mulla on ollut aina hankala löytää erityisesti punaista huulipunaa, joka sopisi mulle. Aina on liian tumma, omituisen värinen, liian pinkki tms. Kaiken lisäksi tilannetta on vaikeuttanut myös pieni ylähuuleni, joka on lähes joka punan kanssa korostunut entisestään. Toisaalta en kuitenkaan usko, että olisin nyt paljon menettänyt, vaikka en olisi tälläistä löydöstä tehnyt, mutta ei tämä pahitteeksikaan ollut.

DSC06261
DSC06264
DSC06266

Kyseessä on kuitenkin Avonin huulipuna sävyltään can't resist coral, minkä sitten lopulta ryöstin omaan meikkipussiini.;) Ehkä sitten jossain juhlissa tms....

DSC06676

Tää postausksen ainut tarkoitus ei ole, että jee löysin huulipunan!1, vaan vähän esimakua tuosta mun uudesta objektiivistä. Tykkään! Nojoo, nuo on ehkä vähän pimeitä kuvia, ehkä sitten ensi kerralla tulee valoisampaa matskua tänne...

Hyvää perjantain jatkoa kuitenkin kaikille, mä jatkan iltaa kamerani käyttö opetellessa! On sitä tässä nyt kaks vuotta yritetty opiskella kovasti, joten now or never.:>

2 kommenttia:

  1. Ihan huipunkiva on tää sun blogis!♥ oot tosi söpö ja täällä on ihania kuvia ja tunnelmaa, oon tätä seuraillutkin epäaktiivisesti aikasemmin :) ihana oot!

    VastaaPoista
  2. Elina:
    Ohhoh, kiitos nyt erittäin paljon kommentistasi!:):):)Piristit kyllä mun päivää hurjasti!

    VastaaPoista

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com