-->

2012/01/04

Vuosi 2012

Nyt on siis uusivuosi mennyt ja pikku hiljaa näitä univelkojakin on saatu pois. Onneksi loppiainen ja sitä kautta vapaapäivä on ihan nurkan takana! Jos nyt kuitenkin palattais vielä muutama päivä takaperin, niin tässä olisi hiukan uudenvuoden kuvia. No rakettikuvat eivät paljon kehuttavan arvoisia ole, ainakaan viime vuoteen verrattuna, mutta mitäs tässä muuta oppikaan kuin sen, että kameran käyttöohjevihkosta ei kannata uskoa. Ainakaan sokeasti. Eiköhän näillä kuitenkin tällä kertaa pärjätä.:) Ens vuonna sitten parempaa matskua kehiin!
DSC06792
DSC06801
DSC06820
DSC06827
DSC06828
DSC06887
DSC06879
DSC06898

Mun uuteenvuoteen kuului tällä kertaa ensin päivällä sjoella kiertelyä, perheen kanssa ajanviettoa, leffojen kattomista, syömistä, saunomista, rakettien ampumista, tinan valamista ja tytin kanssa kiertelyä täällä missä me asutaan. Tuli vähän taas puhuttua lähes kaikesta mahdollisesta ja näin. Mulla oli koko sen päivän voittajafiilis. Tajusin, että vaikka mitä tapahtuisi ens vuonna, tulen kuitenkin selviämään. Aivan kuin edellisvuonna ja sitä edellis jne!
 
Mä jatkan tästä päivää kuitenkin lepäillen ja kattoen televisiota. Joo oon taas sairas. Tai itseasiassa en edes tiedä mikä mulla on, mulla ei flunssaa, ei kuumetta eikä ainakaan oksennustautikaan, vaikka tuossa aamulla vähän oksettikin. Illalla vois ehkä käydä lääkäris, niin vois saada vähä selvyyttä tähänkin asiaan. :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com