-->

2012/06/19

Pukeutumispäivä

three
tyttijonna
nikon
tytti2
tytöt


Mä en kyllä sano enää sanaakaan tästä jatkuvasta taukoilusta.:D Nyt olis vaihteeksi kuvia meidän koululla vietetystä pukeutumispäivästä, päivän tarkoitus oli, että ysiluokkailaiset pukeutuvat kouluun valitsemassaan asussaan. Itse olin bisnesnainen, aika varma ja turvallinen vaihtoehto. Itsestänihän ei ollut sen parempia yksityiskuvia tai muitakaan kuvia, kun pääasiassa tuli vain kuvailtua luokkalaisia enkä ihan niitä kuvia tänne viitsi laittaa.

Tää teksti takkuilee ehkä pahemman kerran ikinä, mutta pakko vielä pari juttua kertoa.:D Alotetaan vaikka eka tuosta yhteishausta. Viime viikolla tuli yhteishaun tulokset ja joo, Lapuan lukioon pääsin, pääsystä nyt ei kuitenkaan ollut mitään epävarmuutta. Nyt musta tuleekin syksyllä lukiolainen, apua! Sitten lauantaina oltiin koko päivä tyttöjen kanssa provinssissa ihan sisällä. Päivä oli huisin kiva, tuli nähtyä mm.Apulanta, Chisu, Rise against, Pmmp, Modestep ja Pendulum dj. Sääkin onneksi suosi, vaikka forecan sääennustukset vaikuttivat ensin huonoilta. Kahentoista jälkeen yöllä alkoi kuitenkin vähän rankempi sade, mutta onneksi vasta silloin. Voi että, mulla olis niin kaikkea kerrottavaa siitä päivästä ja kun mulla ei oo siitä kunnolla kuvia, niin en voi siitä oikeastaan tehdä postaustakaan.:D Ehkä nyt oon kuitenkin hiljaa, ettei tää postaus venähdä liian pitkäksi...

Hehe, pakko vielä mainita pari asiaa. :D Torstaina on perheen ja äidin siskon perheen kanssa lähtö tahkolle. Siellä tulee sitten vaihteeksi vieteltyä juhannus, eiköhän siitä ihan kivaa tule. Kuvia voi sieltä ehkä tulla, jos nyt mun boikotti tuota kameraa kohtaan ei kasva nyt tästä enempää ja ehkä saan tehtyä viikonlopun aikana jonkun postauksenkin, kun tää mun kone kuitenkin tulee ihan mukaan. Niin niin ja laitoin tänään s-viestiä magnettiin ja siellä sanottiin, että mun kamera tulee sinne joko perjantaina tai maanantaina ja sitten postitus kestää päivän tai parin. Jeij, se tarkottaa että vielä hetki pitää odottaa ja saan vihdoin mun uuden silmäterän käsiini!

moips:D

6 kommenttia:

  1. sulla on tosi hienoja kuvia 8) + kiva ulkoasu!


    http://sorrowlovefaith.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. oooi tä blogi on ihana ♥ sellane mistä tykkään , sun kuvat on tarkkoja + hyvänlaatuisia muutenki + et kuvaa turhia kuvia melkeimpä lainkaa xd yks asia mua ärsyttää on jokasen postauksen toi otsikon fontti , se vois mun mielestä olla hiukkase pienempi , mut hyvin sopii blogin otsikon fonttii !! :-)

    JOS kiinnostaa : http://inmyeyesamppu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon!:> oon ite kans miettiny, onko tuo otsikon fontti liika iso.:D ehkä voisin parilla numerolla sitä pienentää, kun pääsen taas koneelle. Ja mä voin käydä kaas katsomassa koneelle päästyäni sun blogin, kännykällä kun se ei ole kaiksta helpoin homma:D

      Poista

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com