-->

2011/09/30

You sometimes think you want to disappear, but all you really want is to be found

Hello!:-) 
Hui, nää viikot menee aivan hirmu äkkiä! Nyt on jo perjantai ja hetki sitten oli vasta maanantai. Nooh toisaalta en olis harmissaan, jos olis jo syysloma. Ei ole erityisen kiva asia, kun kokeisiin luku vie suurimman osan ajasta. Vielä kun mä haluun ihan hyviä numeroitakin (ja rahaa). Onneks mä meen varmaan täs kohta gospel-kahvilaan viettämään muutaman kaverin kans aikaa eikä huomenna ole suunnitelmis muuta kuin vain huoneen siivousta. Mulla olis vähän juttuja rästissä, niin saisin ne sit sopivasti tehtyä, kun viikolla on vähän kiire koko ajan.

Tänään oli muuten bilsan koe, jonka kusin lähes täydellisesti. Vaikka kuinka hyvin yritin lukea, niin mulle ei vaan asiat mennyt päähän. Vielä kun suurin osa tehtävistä oli vielä kaiken lisäksi soveltavia. Mä oon ollut koko ikäni(tai siis niin kauan kuin olen opiskellut bilsaa) aivan surkea ihmisen biologiassa. Mä en vaan yksinkertaisesti osaa mitään verenkiertoa, hengityselimistön rakennetta taikka sydämen rakennetta. Jotenkin kauhean ylitsepääsemättömiä asioita mulle. Ehkä auttais se keskittyminen tunnilla...

Mä oon aivan kikseissä, taas vaihteeksi pääsee kirkkoon sunnuntaina klo. 10.00. Tai sitten en... Onneks kuitenkin viikonlopun kestävä isosleiri on 14. päivä!:) Siitä voi oikeesti tulla tosi kiva, vaikka en niin syty sille uskonnolliselle puolelle.

DSC04407
neule Only toppi Only farkut Mic Mac kengät Citymarket

Mun pitäis varmaan jotain kirjoittaa tästä asustakin...Tässä jo näettekin muutaman tampereen ostoksen eli tuon neuleen ja topin. Mä en tiedä, pidänkö mä tuosta neuleesta.:/ Välillä se on tosi kiva, lämmin ja rento, mutta toisaalta taas se on välillä kauheen ruma, karvanen musta möykky päällä. Pitää sitten vaan toivoa, että ihan turhaa ostosta en tehnyt, vaikka ei tuota hinnalla ole pilattu. Maksoi vaivaiset 20e. Tuo toppi on ihanan piristävä ja tosi syksyinen väri! Muuten mä en oikein pidä keltaisesta tai sinapinkeltaisesta, mutta tuollaisena toppina se kyllä menee tosi hyvin.

DSC04413


Noista kengistä mä pidän tosi kovasti, mutta noita tulee sinänsä aika harvoin käytettyä tuon koron takia. Tosi tukevathan nuo kyllä jalkaan on, mutta ei tokikaan aina. Nuo ovat jotkin Citymarketin tekonahka kengät, mutta silti musta tosi kivat! Ostin nuo seiskan keväällä, että nuo kengät on ollu mulla nyt about puolitoista vuotta, että sinänsä ihan hyvin kestäneet tuohon materiaalin laatuun verrattuna. Eli suomeksi kelpo kengät!:---)

Tähän lopuksi vielä yks loppukevennys kuva, mutta nyt mun pitää kiirehtiä valmistautumaan. Moro!:)

DSC04428

6 kommenttia:

  1. ihanii kuvii sul ! :):) oot tosi kaunis (:

    VastaaPoista
  2. säde; voi kiitos kovasti!:):)

    VastaaPoista
  3. sulla on tosi kivat hiukset!:)

    VastaaPoista
  4. oi mikä koira ! <3

    ihana blogi sulla, tykkään bannerista ja sivun taustasta hurjasti. Ja vitsit noi kengät on ihanat !

    http://itsiidasblog.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com