-->

2011/08/23

Some people look for beautiful place, others make a place beautiful

Tää viikko on alannu ihan kivasti.:) Koulu menee ihan kivasti ja kyl sitä motivaatiotakin löytyy. Kattoo nyt sitten vaan miten kirjakokeen kans käy... Niin ja miten se motivaatio kärsii sen jälkeen. Eilen olin kyl aika järkky väsyny varsinkin koulussa, ehkä voiskin mennä hiukan aikaisemmin nukkumaan, niin heräis hiukan paremmin. Mut siis eilen äiti kävi mulle ostamassa vihdoin uuden tyynyn ja tein vaihteeksi taas mustikkapiirakoita. Hah. Sitten tänään pari kaveri lähti justiin äsken meiltä ja nyt taas vaihteeksi mun korurasia on järjestyksessä, mitä se ei oo ollu varmaan pariin vuoteen. :---D Ei siinä mitään, meillä oli taas vaihteeksi vähän jännää.

Täs olis ny vaihteeksi perjantain asua! Hiukset ovat kiinni siitä syytä, koska mä otin nää kuvat lauantaina ja nyt tuo asu näyttää aivan liian "viralliselta".:/ Kaikin puolin kuitenkin musta ihan kiva. Luottofarkut ja -kengät jalas, niin eiköhän sillä pärjätä. Ja kyllä, käytän muitakin kengiä kuin vain consseja. Koulussa mulla oli muuten reppu ja se kun ei ole mikään ihmeellinen, niin en sitten ottanut sitä mukaan tähän asukuvaan... Yh, mä en kestä, tuo topin nuo koristeet hajoo käsiin!!
DSC03613
jakku tädin vanha toppi H&M & Seppälä farkut JC conssit Spirit Store
Mulla ei ollu asussa paljon koruja, vain nuo sulkakorvikset. Niin ja tuon topin koristeet paikkas tällä kertaa kaulakorun paikkaa.:)
Päivän asut-2
sulkakorvikset Seppälä
Mä lähen nyt tästä kuitenkin kattoo jotakin teeveestä ja sitten vois alkaa valmistautua nukkumaan, moikka!:)

2 kommenttia:

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com