-->

2011/08/15

Lookbook top 5 / part. 2

Lookbook1 
Tiedän, tään postauksen olis pitäny tulla jo eilen, mutta mulla meni kauan aikaan seikkailessa nettimotossa. Sitten kun olin siellä jonkin aikaa pyöriny ja ettiny ittelleni sopivaa kulkupeliä huomasin kellon olevan jo aivan liian paljon ja olis jo aikoja sitten pitäny valmistautua agiharkkoihin,  joten tään postauksen tekeminen sitten hiukan jäi... Hih ja kyl mun päivään kuuluu muutakin! Mun kummisetä lähti justiin ja toi mulle läppärin. Oon onnellinen.:):)

Niin mut siihen asiaan! 
ensimmäinen kuva vasemmalta armeijanvihreät housut ovat olleet jo hetken mulla ostoslistalla, mutta ei ole tullut vielä aikaa ja rahaa niitä ostaa. Tuohon asuu sopii muutenkin mahtavasti tuo paljettipaita, eikä se tuossa asussa ole yhtään liian juhlavan näköinen! Ehken kuitenkaan itse tuollaista osta, mutta never say never...
toinen kuva vasemmalta oon aina pitänyt valkoisesta hiukan läpikuultavasta kauluspaidasta ja tuollainenhan löytyykin jo vaatekaapistani.:) Koskaan en ole kuitenkaan sitä yhdistänyt noin perustummiin sinisiin farkkuihin, pitääkin kyllä laittaa korvan taakse muistiin. Ja ehdottomasti mustat wedget peep-toella ostoslistaan. Melkeinpä ihme, ettei mulla tuollaisia kaunokkeja vielä löydykkään!
ensimmäinen kuva oikealta tuollainen asu sopiikin kyllä erinomaisesti näihin hiukan lämpimämpiin syksyisiin päiviin, vielä kuin löytyisi tuollainen ihana puuterinen(?) neule, niin laittaisin kyllä heti päälle! Kengät ehkä vaihtaisin kyllä mielelläni toisiin...
toinen kuva oikealta tälläistä hiukan 'back to the summer' -materiaalia, mutta anyway. Aika yksinkertainen asukokonaisuus, mutta silti niiiin kaunis! Itsellänihän löytyy tummansinen farkkuliivi, mutta se on vielä hiukan tuunattavana, että etteköhän kuitenkin tämän syksyn aikana se mahda silti esiintyä ainakin jossakin asussa. Ei se olis kuitenkaan haitaksi vaaleansininenkään farkkuliivi.(;
kolmas kuva oikealta taas neuleita ja shortseja! Ihan yhdistelmä jälleen kerran. Laittaisin itsekkin neuleshortsit-yhdistelmää, jos aamuisin ei olisi niin hurjan kylmä, eikä mun tarvitsisi pyöräillä kouluun. Ainahan kuitenkin saa haaveilla!

Nyt mä taidan kohta lähteä nukkumaan, eka vaan katon Taru sormustern herrasta loppuun ja pakkaan esim. repun valmiiksi huomiseksi!Moido.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com