-->

2011/08/18

Elokuun ostoksia part. 2 (Seinäjoki + Apteekki)

Nonnii, täs olis ny taas ollu muutama päivä tällästä blogihiljaisuutta. Uskonpa hyvinkin, että se jatkuu nyt tämän koko kuukauden, kun ollu kiireitä hiukan tuon koulun kans ja kaiken lisäksi kun tämä mun läppäri on aika järkky hidas... Toivotaan sitten vaan, että syyskuussa tulis sellanen 2postausta/päivä tahtiin tai ees yks postaus per päivä. Niin ja tään hiljaisuuden aikana on myös menny ohi, että maanantaina tämä blogi täytti ne rapeat 3kk!:DD Ei oo enää, kuin muutama kuukausi, että tää blogi on ollu pystys puoli vuotta...Hah, jäljellä vielä se toinen 3kk. 

Täs postauksessa kuuluis kuitenkin olla ostoksia, sjoelta, apteekista ja sit vielä yks esittelemätön ostos Vaasasta. Näähän lähes kaikki näistä liittyy tavalla kuin toisella ihoon, tarkemmin kasvoihin. Joteeen, tässä ne ny loppujen lopuksi tulee!
DSC03486
Ekana olis Neutrogenan kasvovettä. Tää on ihan cittarista ja tällä on hintaa joku <10e. Äiti kun on nää kaikki ihojutut mulle ostanu, niin tuota hintaa en ny tarkasti tiiä. Tuo aine ei oo ehkä kaikista parhainta mun iholla, tai siis mulla ei niin hirmuisesti ole mustapäitä, vaikka kyllä niitäkin löytyy toki. Pärjään kuitenkin tuolla ihan hyvin ja ihan toimivalta tuo kyl vaikuttaa. Oon nyt käyttänyt tuota n. viikon lähes 2krt/päivässä tahdilla ja  aika hyvin ne vähäisimmätkin mustapäät ovat kadonneet.:)
DSC03582Seuraavaksi on vuorossa sitten meikipuhdistusaine kasvoille ja iholle, toimii myös vedenkestävälle meikille. Apteekista. Sitten on puhdistusvaahto että -naamio ja tuota käytän kaks kertaa päivässä joka päivä. Tuota naamiota en ole vielä ehtinyt testata, mutta tuo vaahto höskä on ainakin tuottanut hyvää tulosta! Cittarista. Vielä viimeisenä on tuollainen kuorintamöhnä, joka on tarkoitettu ihan joka päiväiseen käyttöön, mutta oon vähän suunnitellut laittavani sitä vain perjantai-iltaisin kasvoihin. En osaa siis erityisen hyvin sanoa, miten tuo on tehonnut kasvoihini, mutta testauksessa kyllä on! Apteekista. Noidenkin hintaluokka on jtn <10e.:) Tai ainakin uskoisin...

DSC03583Vaihteeksi sitten vähän erilaisia möhniä. Ekana on Neutrogenan kosteusvoide ja voi että kun tuon on laittanut kasvoihin, niin kuinka pehmeältä ja ihanalta kasvot tuntuvatkin! Tykkään kyllä tuosta ihan ehdottomasti. Ostan tuota kyllä ehdottomasti toistekkin. Cittarista. Sit olis vielä Herbinan silmänympärysvoidetta. Tuo on mun eka silmänympärysvoide koskaan ja ihan kivalta tuo vaikuttaa. Joo tiedän, olen tuon voiteen kans sellasen kaks vuotta myöhä, mutta eiköhän se kestetä.:) Cittari. Nuo molemmat olivat jtn 6-7e.

DSC03580Täs olis nyt vähän vielä meikkiä. Ennen mulla ei oo ollut maybellinen tuota dream creamy foundationia ja oon kyl ihan tykänyt tuosta. Ostan kuitenkin seuraavaksi, kun mun puuteri loppuu(niitä kyllä riittää muutamaks kuukaudeks!), mineraalimeikkivoidepuuteri, josse nyt noin ees meni. Niitä on sanottu paremmiks ihoille ja itseasiassa se tulee halvemmaksi, kuin ostais sekä puuterin että meikkivoiteen! Hintaa tuolla oli alennuksessa 10e ja tuo on Cittarista. Sit on vielä Maybellinen mustaa ripsaria tuollaisessa pirteässä vaaleanpunaisessa purkissa. Ihan hyvää tuo on tai siis enhän mä oon kauheesti tuota ehtiny testailla... Hintaa tuolla oli alennuksessa 5e ja tuokin on Cittarista.:)
DSC03484Cittarissa oli sellainen ale, että ostaessasi kaksi Neutrogenan tuotetta saa tuollaisen sivellinpakkauksen ilmaiseksi ja niihän yhtenä kertana tuo siis tarttui mukaan. Kauheasti tuota ei ole tullut käytettyä, ainoastaan vain tuota poskipunasivellintä. Ainahan on kuitenkin erilaisille siveltimille käyttöä ennen pitkää.;)
DSC03498Vielä viimeisenä on Vaasan GT:stä ostettu mustaa tekonahkaa(?) oleva kännykkäsuoja. Juuri oikean kokoinen ja hintainen (5e), joten olihan mun uudella kännylle tuo heti ostettava. Ihan  ahkerasti tuo onkin kulkenut mukana ja suojannut aina tilaisuuden tullen mun kännykkääni.:) Tuota vois ehkä hiukan koristellakin, kun vain aikaa löytyis jostain...

Tuos olis nyt taas vaihteeksi hiukan ostoksia! Suurin osahan noista liittyi ihonhoitoon ja kyllä noiden käytön jälkeen iho näyttää paljon paljon paremmalta. Hyvän ihon mukana itseluottamuskin on noussut ihan kivasti.:)
Yritän saada nyt seuraavaa postausta tehtyä, mutta aika varmasti se jää huomiselle, kun nyt on kuitenkin aika "myöhä". Moido.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com