-->

2011/07/17

Pakkausta

Untitled Export
DSC02333

Mun pitäis ehkä olla vielä vähä pakkailemas, mutta halusin nyt tulla tänne päivittelemään hiukan kuulumisia, ennen kuin pitää varmaan kohta mennä rippijuhliin. :P Noo. Ää, mä en saa millään pakattua kaikkia tavaroita yhteen matkalaukkuun ja laukkuun. Olis vielä paljon tavaraa pakattavana ja matkalaukku on jo täynnä, sekä laukkukin alkaa pikku hiljaa ilmoitella sen "pienestä" tilavuudestaan. Ehkä tää tästä...

Mä olin muuten eilen kattomas sen uusimman harry potterin ja kyl ihan tyksin.:) Jotenkin toisaalta tosi surullista, ku tuo on nyt sitten loppu, mutta ehkä toisaalta tuo olis menny pilalle, jos olis vielä tullu lisää uusia elokuvia. Ihan pikkuisestahan oon tuota ko. saagaa seurannut ja melkeen lukenut kaikki kirjat, et kyl ihme että en elokuvis alkanu kyynelehtiä. Toisaalta, ehkä ihan hyvä vaan niin.:D

Illalla pitäis mennä vielä pitkästä aikaa agilityyn ja sitä ennen mun pitäis kyl tehä jotain astetta tähdellisempää hommaa, kuin dataamista, joten moips.:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com