-->

2011/07/01

Love hurts. boys lie. friends cry. people die. parents yell. you always try. you're never good enough, and you don't know why.

































//paita - Vero Moda//pitsilegginsit - Gina Tricot//

Mä en tajuu, miks noista kuvista tulee noin vitun pieniä! :o Mä oon nyt noita muokkaillu Lightroomilla, mutta oon mä tehnyt niin ennenkin ja niistä on tullu ihan kiitettävän kokoisia... Laitoin tuon nyt bloggerin kautta, että kestäkää. Asu oli päälläni eilen ja toissapäivänä.:) Paita on kuitenkin ostettu Vero Modasta huhtikuussa peräti 10e(?). Pitsileggarit ovat taas viime kesän ostos Gina Tricotista. Hintaa en kuitenkaan muista, mutta paljon eivät nuo edes maksaneet. Tuollainen aika rento kesäinen asu ja myös värikäs. Paita on riittävän pitkä, joten vahingossakaan eivät alkkarit tuolta paista. Tuolla asulla ei myöskään helposti tule kuuma, joten hyvä valinta näin aurinkoisiin päiviin.:)

Nuo mun hiukset. -.- Joo älkää välittäkö ainakaan vasemman puolen hiuksien huonosto kunnosta, parturiin kun en ole vielä päässyt...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com