-->

2011/05/26

Toukokuun ostoksia part.1

Juu, eilen en ehtinyt tätä postausta tehä ja nyt on ollut myös koko päivän hiukan kiirettä, mutta tässä sitä nyt ollaan. (: Tää nyt ei ollut mikään massiivinen ostoksia-postaus, mutta ei mun (tai siis äidin) rahat riitä ihan mielen määrin osteluun... : P

Ostokset

Eli siis kukkahame Seppälästä. Eilenhän tämä oli jo mulla testissä ja ihan tyksin. (: Kukkaprintti on ihan kiva ja sit sivuilla olevat taskut on jotenkin tosi kivat. Hintaa tällä oli 16,90, mutta toisaalta tuo kangas ei kuitenkaan oo sitä ihan kaikista laadukkainta/kestävää, mut mulle kyllä ihan kelpaa.

Ostokset1

Ahhah, tää on niin suloinen ! : DD Muutenkin tuo Donky Kong on mun lempi Super Mario -hahmo, jotenkin kuvaa niin mua (<3), niin ihana yllätys mun pikkusiskolta. I like very much. :):)

Nyt yritän vielä tehdä postauksen tään ja eilisen asusta ja "bileasusta" ennen kuin mun pitää jo kiirehtiä suihkuun...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com