-->

2011/05/25

Grab a brush and put on a little makeup, Hide the scars to fade away the shakeup,

DSC00624
DSC00623

//paita - GT//housut - Mic Mac//kaulakoru - Lindex//
Nonniin, ennekuin mun pitää mennä pikkasen valmistautumaan tämän iltaisiin bileisiin (jokka harmi vaan järjestetään koululla), niin tässä olis mun eilisen ja toissapäivän asua. (: Ja sorry, nuo kasvot ilmeet on jotenkin kauheen maaniset... Mutta asiaan. Nuo housut ovat mun rakkauteni! Ostin ne juuri maaliskuussa Helsingin reissulta Mic Macistä ja maksoi 30e. Mun mielestä ihan hyvä hinta, ku nuo on vielä Leopardin farkut ja oon ihan tykänny saman merkin muista farkuista (huom. omistan yhteensä neljä paria Leopardeja), kun saatan ihan hyvin mielin laittaa yhteen farkkupariin esim 50e, jos ne vaikuttavat hyvältä. Niin ja tuo koru on niin luotto valinta että voi elämä! Mutta tuo paita suututta kyl ihan vietävästi. Maaliskussa tuon ostin ja muutaman kerran olen käyttänyt, mutta kappas vaan siinä on jo kaks reikää. Tätä taattua GT-laatua. -.-


Niinne bileet... Joo vois jo läheä dataamasta, ku hiukan vielä pitää kerrata asioita huomiseen äidinkielenkokeeseen. :P Niin ja kävin eilen äidin ja pikkusiskon kanssa Seppälässä pikaisesti, sillä mun piti ostaa olkaimettomat rintaliivit sekä pikkusiskolleni mekko erilaisiin juhliin (esim. mun rippijuhliin !!). No, rintsikoiden lisäksi sitten mukaan tarttui myös kukkaprinttinenhame, jonka laitankin jo tänään päälle. Sitten se mun samainen pikkusisko oli eilen luokkaretkellä Power Parkissa, niin se toi sieltä Donkey Kong -pehmolelun! Se on niiin suloinen. <3 Juu, yritän nyt saada kuvailtua nuo ostokset äkkiä ja laittaa ne tänne esiin, ettei huomenna tule kauhea postausryöppyä. :):)

Nonnii moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com