-->

2011/05/30

Carry out the pictures / And tell the kids that I'm okay

DSC00692

//neuletakki - H&M//t-paita - Seppälä//toppi - Seppälä//farkut - Leopard//

Vaihteeksi mulla on taas päällä tuollaiset aika rennot vaatteet. (: Ihan lämmin valinta tälläiseksi tuuliseksi ja sateiseksi päiväksi, jos ei lasketa pyöräilessä paleltumista... Tuo neule on aika luotto tavara ja olen ihan tyytyväinen siihen että ostin tuon, kun ensinhän neuleen ostoa epäröin, sillä mun piti säästää tuon ostosta seuraavaan viikkoon, koska lähdin silloin viikonlopuksi ystäväni kanssa Helsinkiin shoppailemaan + keikalle. Vielä kun neule ei ollut tarjouksessa vaan maksoi perus 19,95e.

Tänään oli koulusta joku ihme kotiseutu päivä, johon kuului kasi luokilla Vanhassa Paukussa (=kirjasto + muita kulttuurijuttuja yms) seikkailu. Koulu loppuikin onneksi jo tänään puoli yksi ja huomenna yhdeltätoista! Aika rentoja nää vikat koulupäivät. (: Neljä kouluaamu + yksi vapaa päivä, joidenka jälkeen alkaa ansaittu kesäloma! Oli mulla täs muutakin asiaa, kun hehkutus vähäisistä kouluaamuista. Niin sellaista olis, että iskä huus viikonloppuna mulle huuto.netistä 400mm teleobjektin! Luulin, että saisin vasta seuraavaan objektin v.2013 (sekin omilla rahoilla ostettuna), mutta katos vaan iskä yllätti positiivisesti. Hintaa tuolla on 85e, eli musta ihan sopiva hinta käytetystä tavarasta, jos se on laadukas. Tuosta mun toisesta telestä (70-210mm) iskä tais maksaa jtn 70-90e käytettynä. Nyt vaan sitten keskiviikkon asti tuskainen odotus, kun tuo kohde sulkeutuu + pari muuta tuskaista päivää, sillä voi huonosti käydä, että tuo objekti ei ole yhteensopiva kamerani kanssa. :S

Mitä mieltä olette muuten tuollaisesta hiukan isommasta kuvasta? Tykkättekö vai ei?? Hih, näin btw, mä taas pitkästä aikaa tykkään vaihteeksi mun ihosta! (: Kaikki suurimmat finnit ovat kaikonneet ja pienet ovat sellaisia, että ne saa helposti meikillä peitettyä. I like. Mutta nyt kuuntelen vielä hetken Kings of Leonsia ja sitten painun Lucyn kanssa lenkille !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com