-->

2012/03/22

Pari uutta juttua ja kriiseilyä

blondi
kukkaro
liikennekoulu
tarkastukset
ajokorttiluokka

Tähän hätään mulla ei ole muuta kuin muutama kuva. Mun pitäis olla jo viiden minuutin päästä pihalla, koska tää ilta menee isostellessa ja huomenna olis vielä ruottin sanakoe + substantiivit ja tokihan en ole edes ehtinyt vilkaistakkaan kirjaa. Tää on kyllä niin mun tyylistä.:D

Tuossa ylempänä on kuitenkin pari uutta juttua ja hiukan kriiseilyä. Hiusvärit (mulle ei riitä vain yksi paketti, vaikkei mulla edes ole kauhean pitkät hiukset) ja lompakko kuoriutuivat Avonin paketista, joka saapui tiistina. Tuo lompsa on muuten tosi kiva, mutta siinä on tosi vähän korttipaikkoja. Niitähän korttia mulla on toki runsas määrä...

Kriiseilyn aihe taas on teoriakoe mopoiluun liittyen! Teoriatunnit ovat ohi, joten olis aika tehdä se koe. Noin kahden viikon päästä sen varmaan teen, mutta sitä ennen olisi kauhea opiskelu edessä. Muuta vaihtoehto ei ole kuin läpi pääseminen ekalla kerralla. Jännittää!

Ehkä mun pitäisi lopettaa tää höpöttely, tuo kello kun alkaa jo uhkaavasti näyttää vartin yli kahta. Moikka!

//muokkasin tuosta tekstistä pois kirjoitusvirheitä ja lisäsin yhden puuttuvan kappaleen. Sitä se kiireessä kirjoittaminen teettää.:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com