-->

2011/12/20

But without dark, we'd never see the stars.

Hups, taas on yli viikko mennyt,etten ole postaillu tänne mitään. Viime viikko kuitenkin meni aikalailla vain kouluun panostamalla. Kokeita oli taas vaihteeksi lähes joka päivä ja sen päälle vielä läksyt. Huhhuh, miten pärjään ensi vuonna koeviikoista, kun nyt on jo ysiluokkakin tarpeeksi aikaa vievä ja sinänsä raskaskin. Vai mikä olis oikea sananvalinta? Työtä vaativa...? Viikonloppu taas meni siivoillessa ja silloinkin oli hiukan turha haaveilla koneelle menemisestä. Oli kuitenkin ihana mennä nukkumaan puhtaisiin lakanoihin!
 
Onneksi tilanne on nyt sellainen, että ei ole enää kuin muutama päivä niin alkaa joululoma ja silloin mulla pitäis olla jo vähän enemmän aikaa päivitellä tätä blogia.:) Täällä tietokoneen syöverissä on aivan liian paljon julkaisemattomia kuvia ja lisää tulee ihan kyllästymiseen asti! Odottakaa sitten vain, että pääsen oikein vauhtiin!


DSC05352

  DSC05353

mun ei olis tarkoitus lähes joka asukuvaan sutata mun kasvoja, mutta minkäs teet, kun kasvoni saavat näköjään näyttämäät kuvat erittäin naurettavilta. Tai toisinpäin.
neule Rut m.fl. (Anttila) vyö äidin vanha farkut Leopard (Mic Mac) laukku H&M kengät Converse (Spirit Store)

Ettei tämä postaus nyt olisi vain jotain turhanpäiväistä höpötystä mun tylsästä elämästä, niin tässä olis nyt erästä asua marraskuun perukoilta. Tää kuuluu ehkä niihin ainoihin asuihin tämän parin kuukauden aikana, joihin oikeastaan olen tyytyväinen näin myöhemminkin. Mun vaatekaapista ei tunnu jotenkin löytyvän lähes yhtään vaatekappaletta josta saisin hienon asun kyhättyä. Ihme että löydän edes jotain aamuisin päälleni. Ehkä tulee uus inspiraatio pukeutumiseen, kun ensin on käyny vähän kuluttamassa rahaa. Toivon ainakin kovasti!

DSC05359 

P.s No jes, jouluaattoon ei tosiaankaan ole enää montaa päivää ja tämän hetkinen lumitilanne ei oikein hyvältä näytä. Toivottavasti mustaa joulua ei tulis.:s Tai tällä hetkellä olis tulossa semi musta joulu, mutta en mä sitäkään haluais... 


Mitä piditte kuitenkin asusta? Oliko teiden mieleenne vai floppasko ihan täysillä?

2 kommenttia:

  1. tosi kiva asu! totta, mulla on sama juttu noitten kokeiden kanssa, kun kaikki on melkeen viikon sisään, mutta postailu on hyvä keino välttyä lukemiselta.. :D

    VastaaPoista

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com