-->

2011/10/20

You know that I'm a crazy bitch. All I wanna do is lose control

I know, viime postauksesta on vaihteeksi taas yli viikko aikaa, vaikka mulla olis tässä vielä meneillään syyslomakin. Kaikkeen muuhun on vaan mennyt niin paljon aikaa, että postailu on jäänyt vähän vähemmälle... Haluan kuienkin nyt ensiksi kiittää teitä kävijöitä ja varsinkin lukijoita! Tämä blogi on avattu tällä hetkellä yhteensä yli 5 000 kertaa ja lukijoita on yli 30. Kiitos kaikille, olette piristäneet mun päiviä kovasti ja varsinkin syyslomaa, joka on ainakin multa mennyt vähän synkin mielin ( ja tähän en laske isosleiriä, joka oli lähes kaikin puolin huisin kiva!).<3

Yritän tässä pikku hiljaa siivoilujen lomassa saada myös rästissä olevia postauksia tehtyä ja julkaistua. Esim. Tampereen ostokset, syyskuun parhaat palat ja muita ostoksia olisi jonossa tällä hetkellä. Myös testauspostausta ollaan toivottu, mutta voi olla, että en saa sitä tehtyä. Isosleiristä kuvia ei varmaankaan tule, suurin osa niistä, kun on aika laatu tilannekuvia, eikä niiden julkaisu olisi soveliasta. :DD Sen sanon kuitenkin ko. Leiristä, että en jaksa odottaa helmi-maaliskuuhun, jolloin olisi uudestaan samanlainen leiri. Haluun sinne takas! Itse jumalahärdelli mua ei innosta, mutta se seura.
 
DSC04291

takki Citymarket Neule Anttila shortsit itse leikattu Leopardin mustista farkuista laukku O.I.S (Aleksi 13) käsikorut KappAhl kello Jet Set Addiction  kengät Converset (Spirit Store)

Tässä olisi kuitenkin tämän postauksen pääasia, eli Tampereen reissun asu. Sen takia kasvoni pikselöin kasvoni, koska tuossa kuvassa etuhiukseni näyttivät katastrofaalisilta, enkä jaksanut niitä alkaa korjata kuvanmuokkausohjelmalla. Asusta sen verran, että tykkään tuosta valkoisesta neuleesta ( joka kylläkään ei näy tuon takin alta ) äly paljon. Se näyttää musta kivalta ja on myös ihan mukava päällä, vaikka akryylia onkin. Pitää vain toivoa, että tuo kestaisi kauan, sillä harvemmin on tullut törmättyä kivaan, valkoiseen, aika isoon ja lämpöiseen neuleeseen. Ja vielä sellaiseen, joka tosiaankaan ei tehnyt melkein minkäänlaista lovea kukkaroon.

Mä oon alkanut täs miettiä, että oliko sittenkäään tuo trenssi oikea valinta, olisiko sittenkin pitänyt valita ihan bleiseri tms. Mulla tulee mustasta pitkästä takista ainakin noin yhdistettynä jotain aivan muuta ja pelottavaa mieleen. Tai sitten se on vain oman mielikuvitukseni ( ja kaksimielisen sellaisen ) tuotosta. ::D Who knows. However, mä en varmaan tule koskaan harmittelemaan, että ostin nuo conssit. Niin kätevät ja kivan näköiset & tuntuu paljon kestävimmiltä kuin mun ex-halppis tennarit. Mä en osaa yhtään sanoa, milloin sorrun ja ostan uudet joka armeijan vihreät tai siniset converset. Himottaa jo nyt kauheasti, mutta uusia consseja ennen ostoslistaan kuuluu kuitenkin Spirit Storen eräät Riley kengät, joita olen himonnut jo varmaan paljon yli vuoden! Hintaa noilla Rileyllä on kuitenkin kivasti se 49e... Haluaisko joku olla kiltti ja lahjoittais mulle hiukan rahaa? No mutta nuo converset on kyllä ehdottomasti maksanut joka euron ja sentin takaisin, mitkä noista olen maksanut. I like.

Mä jatkan nyt kuitenkin siivoamista, Nellyn aletuotteiden kuolaamista ja skinsin katsomista. Moikka!

Tytille muuten suuri kiitokset tuosta kuvasta!(----:

15 kommenttia:

  1. Tunnusta rakkautes.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi joka on luultavasti Jenni20. lokakuuta 2011 klo 17.54

    49 euroa on todella vähän hyvistä kengistä.

    VastaaPoista
  3. wäää, sulla on ihanat hiukset♥ rakastuin!

    http://ivelostmymind-tuuulis.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Tuo takki on tosi kiva! Täällä yks converseista haaveilija. Tosin haaveilen marimekon kuosilla ja olin ostamassaki, mutta hintaa ei näkynny missää. Kävin suomessa niinkuin ruotsissa marimekossa ja kummassakaa ei ollu hintaa. Ostamatta jäi ne converset.

    VastaaPoista
  5. ihana toi laukku! :D tai sillai kiva väripilkku tos asus :)

    VastaaPoista
  6. Sulla on tosi kiva tukka ja kiva blogi! Paljon hyvää ja selkeetä tekstiä :) kiva

    VastaaPoista
  7. Ano: rakkauteni mihin?:D

    Jenni: Itse asiassa onkin, mutta harvemmin mulla on niin paljon rahaa käyttää yksiin kenkiin.:)

    jansku: kiitos!:):)

    tuulis: voi ei, kiitos kovasti!:D

    kardemumma: yleensä se onkin.:D harmi että noin kävi. :/ Mitä mä ite muistelisin niin marimekko kuosiset converset maksais n. 105e...

    Saana: valittinkin tuon laukun tuohon asuun justiin siksi, että se olisi kuin väripilkku. :D

    Elina: kiitos:)!

    VastaaPoista
  8. Tosi kiva ulkoasu tällä sun blogilla :)

    VastaaPoista
  9. tykkään tosi paljon sun blogista !! ulkoasu, kuvat ja sun kirjotustyyli on mun mielee (=

    elikkä

    [x] kävin katsomassa blogisi
    [x] kävin kommentoimassa blogiisi
    [x] arvostelen blogisi
    [x] ryhdyin lukijaksi blogiisi

    +ulkoasusi on ihan älyttömän kiva ! ( mistä löysit taustan ? (: )
    + kuvat on isoja ja tosi hyvälaatuisia
    +kirjotat tosi kivasti
    -en keksi mitään ((8

    VastaaPoista
  10. Rosalie: Kiitos!:)

    Eveliina: voi kiitos tosi paljon!:) tuo taustan löysin googlen avulla, backgrounds hakusanalla muistaakseni.:---)

    VastaaPoista

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com