-->

2011/08/08

Elokuun ostoksia part, 1 (Vaasa)

Hii, teitä lukijoita on bloggerin puolella jo 11 ja bloglovinissa 2!:):) Piristätte kyllä aina mun päivää hurjasti, ainakin noilla kommenteilla. Viikon päästä tää blogi kaiken lisäks vielä täyttää sen 3kk. Viime blogini oli pystyssä 4kk, joten jos siihen tai ainakin puoleen vuoteen päästään, niin oon kyl aika tyytyväinen itteeni. Täs olis ny kuitenkin niitä Vaasan ostoksia! Noiden kuvien laatu nyt ei oo kovin parhaimmasta päästä, mutta oon ilkeä syytän huonoa valoa!:D
DSC03459Eka ja ehkä parhain ostokseni oli noi farkut! Istuu aivan sikahyvin jalkaan, lahkeet nuolevat juuri täydellisesti sääriä, tosi mukavat jalassa ja tuo väri on juuri tuollanen ihana musta. Mikään ei ole kuitenkaan täydellistä, eivät myöskään nämä farkut. Kun tulin sitten illalla kotiin ja kokeilin näitä farkkuja jalkaan, huomasin, että yhdestä kohdasta sauma oli hajonnut ja paljas iho loisti kauas. Ei muuta kuin sitten vain iskä korjaamaan sen kohdan...
DSC03463Sitten hairahdin... Ja ostin GT:stä topin. Se näytti niin ihanalta mun päällä ja tuo väri! Hinta ei onneksi kauheasti sinänsä päätä huimannut, pitää vain toivoa, että se pysyis ees hetken ehjänä.:/ Sitten on teeppari Carlingsista. Oikeastihan se on tummansinen, mutta tuo valo ny hiukan hämää. Tykkään kyl tuosta paidasta ehdottomasti! Se on vielä sellanen sopivan löysäki. Ei liian, mutta ei sit liian kireä. I like. Ja oikeesti tuon hinta, melkeen oli järkyttyny, ku kiikutin tuota paitaa kassalle ja huomasin tuon hinnan. Maksoin tuosta paidasta vain 15e, ootteko te ihan tosissanne?;o
DSC03467
Sitten vielä lisää ihania vaatteita! Mä vähän mietin eka tuon ruutupaidan kanssa, viittinkö maksaa siitä neljääkymmentä euroa, mutta se näytti niin hyvältä mun päällä, eikä mulla ole vielä yhtään ruutupaitaa. Lopputulos sitten oli, että tuo paita lepäsi mustien farkkujen kanssa JC:n muovipussissa, joka oli tyytyväisen minäni käsipuolessa. Toinen ostos on sit Stockerin punane huppari. Mieleeni ehkä olis saanu olla hiukan isompi, mutta tuoki kelpaa. Tai siis onhan tuokin jo L kokone, mutta niinkuin kaikki tietävät, en omista urheilijakroppaa.:)
DSC03469Olihan se joku koru ny pakko ostaa!:D Näin muuten alkuhuomautukseksi, niin en ole erityisen uskovainen, vaikka mulla onkin paljon ristikoruja.. Ne vaan on muuten jotenkin tosi hienoja, niin ainahan niitä tulee sit ostettua. Mulla ei oo kauheesti noita rannekoruja, joten tuollainen oli aika varma valinta ja vielä hopean värisenä. Eka ajattelin jotain niittikourua, mutta mistään ei löytyny mieleistä, joten valitsin lopulta tuon. Tuo hintakin oli tuos ihan kohallaan! 8e maksan kyllä enemmän kuin mieluusti tuollaisista koruista.
DSC03473Sit olis vielä viimeisenä Body Shopista teepuuöljyä.:) Oon jo vähän tuota testannut ja on kyl ihan kiitettävästi toiminu, sitten tuo pullo on tosi riittävä! Tuota on jo kolme kertaa tuota kuvaa ennen laitettu koko kasvoille ja vieläkin se näyttää ihan täydeltä. Tykkään tykkään. Ei tuo hintakaan kovin pahalta tuntunu, ehkä yksi syy oli juuri tuon aineen riittoisuus. Suosittelen kyllä kaikille, joilla on finnejä yms. muita epäpuhtauksia kasvoilla, auttaa kyllä hyvin niihin. Ainakin silloin, kun käyttää tuon lisäksi muitakin ihonhoito juttuja!

Juu täs tuli taas vaihteeksi vähä kirjoiteltua tätä tekstiä. :P Mä yritän nyt täs ehtiä vielä tekemään toisen postauksen, mutta aika tiukille käy kyllä...

2 kommenttia:

  1. oi ihana toi ruutupaita ! :) ja muutenki tosi kivoi ostoksii, aika sama maku mulla ja sulla !
    kävin hei linkkailemas mun blogin sun demipalstalle :--)

    VastaaPoista
  2. Laura; kiitos, mäkin tykkään siitä kyl tosi paljon!:) hah kiva kuulla.:DD

    VastaaPoista

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com