-->

2011/06/28

Toivo!

DSC02766#

Eli laittakaa postaustoiveita, joita mä sit toteutan täs muutaman päivän aikana ja ajoitan lauantain ja maanantain väliseks ajaks, ku oon silloon siel tampereella.:) Mulla ei tuu sinne konetta mukaan, joten näin tällä kertaa. Mulla on vähän tuo aikataulu tiukilla, joten mahdollisimman varhaisessa vaiheessa lähettäkää niitä toiveita, niin ja perjantaina en varmaan saa mitään toivetta toteutettua, kun pitää tehdä ihan normi(t) postaus(postaukset)kin kaiken lisäksi.:)

Käykää muuten täällä vielä äänestämässä, aikaa oon heinäkuun loppuun asti, jolloin alan sitten rakantaa asua! Kattokaa myös tää ihanuus. <3 Se on varma, että hankin tuon sit ens vuonna. Niin ihana väri, niin ihana muistimäärä, niin ihanalta vaikuttaa koko kannettava. <3__<3 Nyt mä meen kuitenkin valmistautumaan lenkkiin! Moro.

2 kommenttia:

  1. tee postaus sun lempi vaatteista !

    VastaaPoista
  2. jennineiti; selvä!:) Nyt vielä mieluiten yks tai kaks toivetta kehiin! Ei haittaa yhtään suurempikaan määrä, sillä voin toteuttaa noita toiveita myöhemminkin.

    VastaaPoista

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com