-->

2011/06/11

Peräti kaksi vuotta vanha kuva...

DSC00324

Mulla ei olis muuta tarjolla, kuin tälläne about kaks vuotta vanha kuva. Mä oon niiin muttunut tuosta kuvasta, eiks nii. :3 Tuota kuvaa ennen olin näköjään myös juuri käynyt parturissa, huomatkaa paljon lyhyemmät ja alta melkein mustat hiukset. Kaiken lisäksi vielä meikitön nassu (tai sit mulla oli vähä ripsaria, I can't remember). Mä oon kyl täs piakoin menossa parturiin, niin kait mä aika samanpituisiksi leikkautan hiukset, ku tuos kuvas, mutta en värjää alta. Mulla on ollu alahiukset ja aivan liian kauan ruskeat, että alkaa jo kyllästyttää ja mun hiukset on vielä kauheen kärsineet tuosta värjäyksestä. :/

Nooo, mun elämään ei ny kuulu sen kummempaa, ihan tavallisia päiviä päivästä toiseen. :) Tänäänkin oon popittanu -05 vuoden PmmP:tä ja siivoillu. Huomenna vois mennä kaverille, etten ihan mökkihöperöks tuu täällä kotona. Ai niin, mä saan abouttarallaa seittemän päivän päästä uuden kännyn!:---) Nokia C5-03:n sinisenä. En jaksais millään odottaa.

ps. mä kuolen tänne lämpöön, kiitus, voisko joku pelastaa mut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com