-->

2011/06/02

Olin onnellinen mitä sä luulit ?

Olavi Uusivirta ja Anna Järvinen - Nuori ja kaunis


pure sun huulet yhteen
ota taas se ilme
kuin jotakin oisin velkaa
maksanko pois nyt

olen onnellinen mitä sä luulit
olen onnellinen mitä sä luulit
paina taas kaasu pohjaan
anna elämän mennä
huuda sun äänihuulet
rikki ja poikki
olen onnellinen mitä sä luulit
olen onnellinen mitä sä luulit

olet nuori ja kaunis
mutta kuka se on kun huutaa
keksinyt ruudin
mutta kuka se on kun ampuu
koivun oksa hiljaa hakkaa ikkunaan tuuliko
se on kun huutaa vai onko se joku muu

granadan nahkapenkki poltti paljasta reittä
kuuliko linnatuuli ääniä nuoruuden

olin onnellinen mitä sä luulit
olin onnellinen mitä sä luulit

olet nuori ja kaunis
mutta kuka se on kun huutaa
keksinyt ruudin
mutta kuka se on kun ampuu
koivun oksa hiljaa hakkaa ikkunaan tuuliko
se on kun huutaa vai onko se joku muu

Yhdellä sanalla pystyn kuvailemaan tämä biisin: Jännä. Olin onnellinen, mitä sä luulit?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com