-->

2011/06/27

Mysterious Black

662

Enää noin yksi kuukausi, kunnes saan tämän ihanuuden! Mutta tää yksi kuukausi tuntuu kuitenkin aivan liian pitkältä ajalta, ei mua innosta odottaa niin kauan. Saan siis tämän Jet Setin mustan kellon, hopeisilla "timanteilla" rippilahjaksi kummitädiltäni! :) Hintaa tuolla ihanuudella on rapeat 59e ja itse kelloa olen himonnut jo vaikka kuinka kauan. Nyt kun tuon sitten vihdoin saan niin olen aivan täpinöissä. <3__<3 Seuravaa Jet Setin kello tuon jälkeen mulla tulee olemaan tumman sininen Wet Blue -kello läpinäkyvänä.;) Hah hah. Tätä menoa mä oon jo kohta ihan aito Jet Set Addictioni.

Nyt katon vielä hetken Skinsiä ja sitten meen hiukan ulos aurinkoon, ku se vihdoin taas alko paistaa.:) Illalla vois ehkä tehä jtn mun kaverin/kavereiden kanssa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com