-->

2011/06/17

Kiitos TeleFinland!

Huomatkaa otsikon ironinen sävy.

Joku ehkä muistaa vanhemmista postauksistani, kun hehkutin kuinka saan n. viikon päästä uuden kännykän. Olihan mun about kaksi vuotta sitten ostettu kännykkä ulkomuodoltansa rapistunut, mutta kaiken lisäksi se tykkäsi aina tilaisuuden tullen takkuilla. Mm. en enää uskalla sitä edes sammuttaa, ettei se ala takkuilla. Kyse ei kuitenkaan ole siitä, että kännyssäni olisi valmistusvirhe tai jokin muu tekninen virhe, vaan siitä että olen pitänyt sitä vähän niin ja näin. Välissä olen sitä heitellyt lattialle, välissä se on tippunut pyöräillessäni maahan taskustani kovassa vauhdissa ja ennenkaikkea olen melkein ajanut sen päältä ruohonleikkurilla. Tiedän, kännykät eivät ole halpoja, eikä meidän perhe ainakaan rikas, joten mun kannattais tosiaan pitää siitä hiukan parempaa huolta. Olenhan kuitenkin yrittänyt niin tehdä, mutta huonoin seurauksin tosin!

Kaikki siis alkoi siitä, kun kerran iskä luki jostain, että TeleFinlandilla olisi erilaisia tarjouksia juuri silloin. Yksi tarjous olikin, että kännyn ostaja saisi 24kk:n 1000 viestiä ilmaiseksi, maksaen vain sen puhelimen kuukausimaksun. Mulla on ny ollu jonkin aikaa tuhannen viestin tekstariliittymä, joten tuon tarjouksen valinta oli ihan päivänselvä asia. Valitsin sitten kännykän ja päädyin Nokian C5-03:een petrolinsiniseen puhelimeen. Iskä sitten tilas sen puhelimen ja pian tuli tilausvahvistus mun sähköpostiin. Siinä sitten katottiin vähän ihmeissään, ku siinä oli merkitty ihan tekstiviestiliittymän kuukausimaksu, mutta sitten myös sen puhelimen kuukausimaksu, vaikka viestit piti saada ilmaiseksi. Niin ainakin mainostettiin... Kello oli kuitenkin silloin myöhä ja oli perjantai-ilta, että iskä pääsi vasta soittamaan parin päivän päästä sinne, kun taas uusi viikko alkoi.

Maanantaina iskä sitten soitti sinne ja sai selville, että meille oli valehdeltu, sillä se tarjous oli kuulemma tarkoitettu paljon kalliimmille puhelimille. Ja miten niin valehdeltu? Iskä tilas sen puhelimen soittaen ja siellä puhelimen toisessa päässä vain sanottiin pariinkiin otteeseen, että 24kk:n tekstiviestit tulee ilmaisiksi, vaikka puhelimen mallikin oli ihan tiedossa. Ei siinä mitään muuta kuin, että petyin ihan kivasti, kun oli uutta puhelinta ehtinyt vähän kaikillekin vielä kaiken lisäksi hehkuttaa. Eli vittu kiitos TeleFinland.

Ei, en helposti pienistä asioista ärsyynny, mutta tää ny pistää aika vihaksi... :/ Mutta niin se nähtiin euroviisujenkin toiminta, pienet Itä-Euroopan maat äänestivät vain toisiaan. Kuitenkin mitä muutakaan meistä ihmisistä vois odottaa...? Mä en ees enää tiiä, uskallanko täällä hehkuttaa sitä, että mä pääsen muutamaksi päiväksi ihan heinäkuun ekana viikonloppuna Tampereelle. Ihan varmasti se kuitenkin peruuntuu, koska ihan tosiaan sen peruuntumiseen on ihan mahdollinen syy. Iskä saa viikkoa ennen tuota reissua kipsin jalasta pois, joten se ei ehkä jaksakkaan lähteä. Noo, yks mahdollisuus on toki, et menisin mun ystävän kans Hesaan nyt kesällä, mut nyt ku meen tuonne Tampereelle, niin mun vanhemmat ei sit pakosti mua päästä sinne tuon Tampereen reissun takia. Mutta toisaalta en oo ollut Tampereella piiiitkään aikaan, niin tuo reissu kyl himottaa aika paljon + Särkänniemi!:):)

Huomenna ei varmaan tuu postauksia, jos en nyt täs jotain ajoitettua väsää, koska eka mulla menee monta tuntia mun pikku siskon jalkapallopeliä kuvatessa. Sit kun oon siellä kuvaillu, niin meen varmaan sjoelle mun ystävän ja mun ystävän kaverin kans hengailemaan. Varmaan vietetään aikaa myös provinssin ulkopuolella, ku lippuja meillä ei kuitenkaan oo... :P

Ihanaa, aurinko alkoi taas paistaa. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com