-->

2011/06/05

Kesävaatteita

Eilen en ehtinyt sittenkään postata, koska koko päivä meni porissa mun serkun ylppäreissä. Eilisestäkään ja toissa päiväisestä asusta ei harmiksi oo kuvaa... :/ Muttaa nyt täs olis hiukan vaatteita kesäksi, ennekuin mun pitää valmistautua agilityyn. Eka kollaasi koostuu sellaisista vaatteista, jotka ovat pakko ostaa ja toinen vaatteista, jotka mielelläni ostaisin, jos sitä rahaa olis tai sais.

Kesävaatteita

Eli pakko-ostoslistaan kuuluu Maybellinen vedenkestävä ripsari, biksut ja Jc:n ihana harmaa toppi! Noihin ostoksiin menee rahaa about 60e hyvässä lykyssä. Riippuen siitä, miten halvalla tai kalliilla saan kivan biksut.

Kesävaatteita-1

Sitten tälläinen haavetyylisempi-ostoslista. Siihen kuuluu jumpsuit tai miksi ikinä sitä haluaa kutsua. Sitten on hameita, kukkaprinttisinä ja yksivärisinä sekä tuollaiset ruskeat housut. Listaan kuuluu myös liuta toppeja (sekä korsettimallinen toppi(?)), t-paita, pitkähihainen ja tuollainen nahkatakin tyylinen. (: Nuo vaatteet ovat siis enemmän haavetyylisiä, vaikkakin tuo jumpsuit olis kyllä suunnitelmis, jos esim. sjoella sellasen löytäis halvalla. :P

Huomenna kait oon vaasaas vähä shoppailees ja illalla joskus kasin aikaan oon kotona, niin en tiiä tuunko tänne postailee päivän asua ja ostoksia, eli älkää ihmetelkö, jos musta ei kuulu mtn! Tiistaina sitten vasta varmasti palataan asiaan kunnolla. Mut nyt mun pitää lähteä valmistautumaan agilityyn, ettei ihan myöhästy heti ekalla kerralla! (;

Aa nyt on kuitenkin kesäloma ja pihalla aivan ihana keli! Kauheis kesäfiiliksis täällä! <3 Mm, torstaina olis tilkkutäkki-ilta, johon kokoontuu kaikki mun rippileirille tulevat tyypit ja isoset. Joitakin isosia jo tiiän, mut en kuitenkaan kaikkia. Mut mut moido! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com