-->

2011/06/07

Kesäkuun ostoksia part. 1

Nonniin, nyt vihdoin sain tämän päivän aikana tehtyä tään postauksen. :) Näin vähän aasinsiltaa tehdessä, niin tää postaus siis käsittelee eilisen ostoksia. Joo, siis noihin ostoksiin oon vielä täs vaihees aika tyytyväinen, paitsi nuo biksujen alaosa hiukan mietityttää... Jos vaasa oli ees hiukan lähempänä, niin varmaan kävisin ne palauttamassa, mutta pitää ny vähän kattoa. :) Kai mä ne kuitenkin pidän... Nyt kuitenkin ne ostokset!

DSC00846

JC:stä tuollainen tosi kiva toppi! Tosi väljä ja rento esim kesäksi ja väri on mun mieleen. Ja kyllä, tuutte näkemään tätä toppia liiankin usein. :DD Mut siis hintaa tuolla oli vain vaivaiset 9,90e, vaikka oikea hinta oli likemmäs 25e, eli ihan hyvät alet tolla!

DSC00849

Sit on nuo biksut. Yläosa oli KappAhlista 14,95e ja alaosa Lindexistä 9,95e. Niin tuo yläosa on tosi kiva ja niinkuin joku voi muistaa yhestä postauksesta, kun mietin sen ostoa ja ajattelin, et nuo vois olla aika täydelliset. Nuo pääsee vasta kunnolla kokeiluun huomenna, mutta vaikuttaa kyl tosi kivoilta mukavilta yms. :) Mut sit tuo alaosa... En tiiä oikeen mitä tosta sanoisin. Noo, toivotaan et ne olis kuitenkin ihan hyvät eikä alkais kauheesti harmittaa sen osto. :/

DSC00853

Seuraavaksi on Seppälästä tollane hiukan erilainen kynsiviila (3,95e) ja sit aivan ihanan väristä kynsilakkaa (4,95e)! Mut sit mä myös ostin Goshin Instense Lashes -vedenkestävää ripsaria, joka tulee näin kesäisin tarpeen. Ripsari maksoi 13,90e ja tuosta mä en vielä oikeen osaa sanoa, onko se kauheen huono vai hyvä. Helposti vaan tekee jotenkin pikkasen paakkuset ripset, mutta kun testailut on viel alku vaihees, niin mä en tosiaankaan ala tuota kehumaankaan enkä haukkumaan! :) Nyt kuitenkin googletin vähän mielipiteitä tuosta ripsarista, niin ihan kehuja tuo on kyl saanu...

DSC00854

Vielä viimeiseksi tuollainen kaulakoru Glitteristä (15,90e). :)) Käyttöön tuo kyl pääsee tänä kesänä harvoin, mutta syksyllä tuon voitte nähdä mun kaulassa ehkä jopa liiankin usein.

Eilen oli kuitenkin tosi kiva päivä parhaiden tyyppien kanssa! Tänäänkin vietin päivää mun yhen toisen kaverin kanssa ja huomenna heitän vihdoin talviturkin pois! (; Nyt ei enään tekstiä oikeestaan tuu, niin alan täs lakkailee kynsiä ja katon hiukan skinssiä, jonka jälkeen sit kait vois mennä suihkuun ja kattoa tv:stä viel jtn. :)

Mut niin, huomisiin! Huomenna kait tulee taas kaks postausta, josta toinen littyy mun huomisen asuun ja toinen mun netistä löytämään ihanaan juttuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com