-->

2011/06/15

Hello, I live in Finland. I live in an igloo and my pet is a polar bear. Every morning I wrestle other polar bears and ski to work.

DSC00553

//paita - Lindex//farkut - Leopard//

Täs olis eilisen asua ikivanhalla kuvalla varustettuna. :P Tuollane asu mulla kuitenkin oli päälle, ku me käytiin kauhavalla mumman ja paapan luona vaihteeksi. Öhöm, tuo paita on mun rakkauspaita! Niin luotto, niin ihanan tuntuinen päällä ja ja ja rakastan sitä vaan yksinkertaisesti. Ostin tuon paidan syksyllä Lindexistä, enkä kadu kyl sen ostoa. Hintaa en nyt tarkalleen muista, mutta ei se kauheasti päätä huimannut. Luottopaidan lisäksi päälläni oli luottofarkut! Talven joulualeista ostetut Leopardin farkut. :D Luottovaatteilla oltiin siis matkassa. Tänäänkin laitan päälleni Mic Macin farkut, jotka ovat melkein samanlaiset kuin nuo Leopardin ja sitten mustan hupparin.

Eilen en siis paljo mtn tehny. Muokkailin vähän noita ylppäreiden kuvia ja illasta meninkin sitten mummolaan. Tää päivä kuluu varmaan siivoten ja sitten meen illalla mun ystäväni kanssa pyöräilemään ympäri lapuaa. Mulla tulee aika varmasti kamera sinne mukaan, joten jos hyviä kuvia saan otettua, voisin laittaa niitä tänne tään viikon aikana esille.:)

Nyt taidan kuitenkin vielä hetken himottaa king.comin pelejä ja sitten meen siivoilemaan! Moro.

4 kommenttia:

  1. pukeuduksä mummoaski varte?? voi herrajjumala

    VastaaPoista
  2. Sulla on tosi kivanoloinen blogi! :-)

    http://vvivian-nothingelseicansay.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. voi hurja ku oot kaunis!:)

    malighton.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Ano; öö, millä vaatteilla sä kuvittelet mun menevän mummolaan...? Yövaatteillako peräti. Ahhah, anna mun nauraa. :DDD
    Vivian; kiitos!:)
    Emmau; kiitoksia ny hirveästi!:)

    VastaaPoista

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com