-->

2011/06/26

Good friends do not let you do stupid things..... alone :)

DSC01692

Joo, näitä kuvia juhannuksesta ei ole kuin pari julkaisukelpoista ja päivän asua ei ole, koska pe en ehtinyt niitä ottaa ja la mun kasvot ja hiukset eivät ole erityisen kehuttavan näköiset... Olin kuitenkin perjantaina siis siellä Lentäjien juhannuksessa juhannusta viettämässä. Meitä oli enimmillään kuusi tyyppiä, mutta yleensä vain 3-5 ja hauskaa oli, vaikka välissä satoi kaatamalla, että kengät olivat ihan läpimärät, vaikka jalat huusivat hoosiannaa pahemman kerran, vaikka oli kylmä ja vaikka jouduin kuuntelemaan Antti Tuiskua. Oli kyl ehdottomasti mun elämän paras juhannus. :P Toisaalta muut juhannukset olen viettänyt ihan kotosalla niin tuo oli mulle peräti ihan uusi elämys! Olishan ollu vielä mahtavampi ilta, jos olisin saanut mennä mun kaverille vielä yön päätteeksi yöksi, mutta ei, mun piti mennä kotiin. -.- No ens vuonna mä oon varmaan viettämäs kalajoella juhannusta, jos saanut ne rahat kerättyä kasaan!

DSC01696

Muuten tää mun viikko tulee olemaan aika tylsä, paitsi ke tai to meen myn ystävän kans vihdoin katsomaan Fast & Furious 5 kahdella eurolla ja lauantaina on lähtö tampereelle.(:Pyöräily kuvia tulee muuten vasta yli viikon päästä, koska me ei mentykää pyöräilemään tällä viikolla ja ens viikolla ei me kolme ystävystä olla Lapualla samaan aikaan. :P Huomiseksi yritän jotan postausta vääntää, mutta kuvamateriaali nyt ei ole tullut kovinkaan kehuttavasti, kun sää on vähän mitä on. Toivotaankin ensi viikolle lämpiä ilmoja taas vaihteeksi!(:

Tää tyttö nyt kattoo kuitenkin Gossip Girlin loppuun ja säätää ulkoasua uuteen uskoon.(: Huomatkaa muuten alla oleva postaus, johon tarvitsen kaikkien ääntä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera:
Sony Alpha 65
Minolta AF 70-210mm/F4.5-5.6
Sony DT 30mm/F.2.8 MACRO SAM
Sony DT 50mm/F.1.8 SAM
Exakta DPZ 38AF

Free Gray Glitter Pointer Cursors at www.totallyfreecursors.com